top of page

Πόσες φορές έχεις βρεθεί μπροστά στο δίλημμα: «να αγοράσω από αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι?»

Έχεις πλοηγηθεί στο internet, έχεις αποφασίσει το προϊόν που σε ενδιαφέρει, έχεις βρει την καλύτερη τιμή και αναρωτιέσαι αν το κατάστημα που τα προσφέρει αυτά είναι έμπιστο ή όχι.

Δεν είσαι μόνος σου σε αυτό το δίλημμα. Το πρόβλημα της εμπιστοσύνης ήταν διαχρονικά ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Πλέον όμως, υπάρχει μια πολύ εύκολη λύση για να κρίνεις αν το κατάστημα που θέλεις να ψωνίσεις είναι αξιόπιστο: Δες αν έχει Trustmark.



ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GRECA TRUSTMARK;

Το Trustmark είναι το σήμα αξιοπιστίας το οποίο δημιουργήθηκε από 3 ανεξάρτητους φορείς: τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), το Ερευνητικό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) και τον Πανευρωπαϊκό φορέα ηλεκτρονικού εμπορίου eCommerce Europe για να δώσει λύση στην ερώτηση: «να αγοράσω από αυτό το κατάστημα?». Η απάντηση είναι: Αν έχει Trustmark ναι.






Αν δεις ένα από τα δύο ή και τα δύο Σήματα Αξιοπιστίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην ιστοσελίδα που επισκέπτεσαι, αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία καλύπτει τα κριτήρια που απαιτούνται ώστε να θεωρείται έμπιστο κατάστημα για να αγοράσεις από αυτό.

Το GR.EC.A Trustmark συμβάλλει θετικά στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου δημιουργώντας ένα διαφανές και ασφαλές περιβάλλον για καταναλωτές και επιχειρήσεις.



ΓIATI ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ;

To GR.EC.A Trustmark δημιουργήθηκε για να καλύψει την ανάγκη αύξησης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις διαδικτυακές αγορές (το 70% των online καταναλωτών αισθάνεται ανασφάλεια και αποτελεί τον βασικό αποτρεπτικό παράγοντα για να αγοράσει κάποιος online). Επίσης με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει και στην ανάγκη διαφοροποίησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων που λειτουργούν συντεταγμένα με διαδικασίες που επιφέρουν φανερό τρόπο διαχείρισης και επενδύουν συστηματικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο .





ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Για να έχει το Trustmark ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σημαίνει ότι έχει αξιολογηθεί θετικά σε 122 αυστηρά κριτήρια που αφορούν την Ελληνική νομοθεσία, την Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Η αξιολόγηση γίνεται από το ανεξάρτητο Ερευνητικό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η πιστοποίηση του καταστήματος είναι ετήσια.




Με αυτόν τον τρόπο, το Trustmark διαφοροποιεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα που λειτουργούν με διαφάνεια απέναντι στον πελάτη και τους κανόνες της αγοράς.


Το GR.EC.A Trustmark βρισκόταν σε πιλοτική λειτουργία για περισσότερα από δύο έτη προκειμένου να δημιουργηθούν τα κατάλληλα κριτήρια για την σωστή και αποδοτική αξιολόγηση των καταστημάτων.

bottom of page